Staburags.lv ARHĪVS

“Paldies” par sadarbību!

Evita Apiņa

2013. gada 4. novembris 09:21

824
“Paldies” par sadarbību!

“Staburaga” redakcijā vērsās kāda lasītāja no Aizkraukles (vārds, uzvārds zināms — aut.), lai pastāstītu savu pieredzi, izvēloties citu mobilo sakaru operatoru. “Neesmu sīkumaina, taču šis nepatīkamais gadījums lika padomāt: kurā vietā pēc reklāmas, vilinošajiem piedāvājumiem, peļņas, rēķiniem ir cilvēks?”

Aizkraukliete “Latvijas mobilā telefona” (LMT) kliente ir bijusi teju desmit gadu, bet septembra beigās lielo rēķinu dēļ izvēlējās pāriet pie cita operatora. “Šo gadu laikā, kamēr biju LMT kliente, vairākkārt esmu iegādājusies mazcenas mobilos tālruņus gan sev, gan ģimenes locekļiem, rēķinus vienmēr samaksāju laikus, nekrājot parādus. Mobilo sakaru kompānija, reklamējot sevi, vienmēr uzsver, cik svarīgs viņiem katrs klients, cik personiska ir viņu attieksme pret ikvienu, kurš izvēlējies tās pakalpojumus, tāpēc esmu nepatīkami pārsteigta, ka patiesībā ir otrādi. Rēķini bija diezgan lieli, izmēģināju dažādus pieslēgumus, tomēr pēc vairākiem gadiem nolēmu izmantot citus, izdevīgākus piedāvājumus.”

Pēc pāriešanas pie cita operatora lasītājai palika nesamaksāts pēdējais rēķins par saņemtajiem pakalpojumiem un atlikusī summa, kas jāsamaksā uzreiz par mazcenas mobilo tālruni, jo tiek lauzts līgums.

“Gaidīju rēķinu, kurā būs iekļauta gan maksa par saņemtajiem pakalpojumiem, gan  summa, kas atlikusi par mazcenas mobilo tālruni. Saņēmu tikai rēķinu par sniegtajiem pakalpojumiem, bet pēc pāris dienām otru vēstuli — pretenziju. Pretenzijas vēstulē jau iekļauti draudi: ja desmit dienu laikā no tās saņemšanas nesamaksāšu norādīto summu, LMT var nodot parāda piedziņas tiesības trešajai personai. Biju pārsteigta par tādu agresīvu attieksmi,” stāsta aizkraukliete.

“Piezvanot LMT, man paskaidroja, ka vainojamas tehniskas problēmas. Man piedāvāja atsūtīt jaunu pēdējo rēķinu, kurā būtu iekļauts gan pēdējais pakalpojumu sniegšanas rēķins, gan atlikusī summa par mazcenas tālruni, kas jāsamaksā, laužot līgumu. Skumji, ka vēstules izsūta automātiski, jo nesakrita ne vēstulē norādītais elektroniski sagatavotā rēķina izsūtīšanas datums, ne apmaksas termiņš, ko nosauca LMT darbinieks, ar to, ko saņēmu es. Pretenzijas vēstulē rak­stīts, ka rēķins nav samaksāts laikus, lai gan tas bija izdarīts vēl četras dienas pirms norādītā termiņa. Turklāt rēķinā norādīts kaut kāds mistisks parāds — divi lati par pakalpojumu saņemšanu, lai gan rēķinu jau apmaksāju pilnībā. Tas nozīmē, ka reklāma ir reklāma, bet dzīvē klients ir tikai viens no tūkstošiem, kura vienīgais uzdevums ir laikus samaksāt rēķinus. Tādu “paldies” par sadarbību vairāku gadu garumā es nudien necerēju saņemt!”