Staburags.lv ARHĪVS

Bankomāts “apēd” kartes

Sandra Pumpure

2012. gada 10. maijs 10:23

857
Bankomāts “apēd” kartes

Nepatīkamus brīžus aizvadītajā nedēļā piedzīvoja vairāki cilvēki, kuri vēlējās izņemt naudu no bankomāta veikalā “top!” Pļaviņās — iekārta bankas kartes “norija”, atstājot klientus bez naudas.

Veltas kundze no Pļaviņām “Staburagam” pastāstīja, ka pie bankomāta bijusi 4. maijā. Nekādu brīdinājumu par to, ka iekārta nestrādā, nav bijis.
— Gribējām izņemt naudu, lai svētkos iepirktos. Kad nospiedu PIN koda ciparus,  nebija nekādas norādes, ka bankomāts bojāts. Turpat līdzās strādājošās veikala kasieres arī mūs nebrīdināja, lai gan vēlāk noskaidrojām, ka  iekārta nedarbojas jau no 2. maija. Tā bez bankas kartes palika mans dēls un vēl citi. Zvanījām pa norādīto tālruņa numuru, un tur darbiniece nelaipnā balsī atbildēja, ka paši vainīgi, viņa neko palīdzēt nevar, un nolika klausuli. Svētkus nācās pavadīt bez naudas un neziņā, ko lai tālāk dara, — sašutusi bija pļaviņiete.
Akciju sabiedrības “Swedbank”, kam pieder bankomāts šajā veikalā, klientu apkalpošanas daļā noskaidrojām, ka par bankomāta bojājumiem tiešām jāziņo pa norādīto tālruni. Tomēr, lai tiktu pie bankas kartes, jāsazinās ar banku, kas to izsniegusi, lai noformētu jaunu. Ja šāda vajadzība ir bankomāta tehniskās kļūmes dēļ, tad šis pakalpojums ir bez maksas. Iepriekšējo bankas karti no “ēdelīgā” bankomāta  gan atgūt nav iespējams. Drošības apsvērumu dēļ to iznīcina. Kad sazinājāmies ar “Swedbanku”, tās bankomāts konkrētajā vietā darbojās. Vienīgi žēl, ka bankas darbiniece cilvēkiem jau iepriekš nepaskaidroja, kā šādā situācijā rīkoties.