Klientus pieņem ierastajās telpās
Vairākus mēnešus “Latvijas Krājbankas” Aizkraukles klientu apkalpošanas centra klientiem bija jāpacieš neērtības — bankas telpas remontēja, un apmeklētājus pieņēma nelielā telpā ēkas otrajā stāvā. Nu ierastā klientu apkalpošanas zāle atkal atvērta.
“Latvijas Krājbankas” Aizkraukles klientu apkalpošanas centra vadītāja Valentīna Geršebeka stāsta, ka filiāles telpas remontēja uzņēmums no Rīgas. Celtnieki darbu sāka oktobra vidū, bet pabeidza janvāra nogalē. Vēl mēnesis bija nepieciešams, lai darba vietas aprīkotu ar visu nepieciešamo tehniku.
Turpmāk visi bankas klientu apkalpošanas centra darbinieku kabineti būs ēkas pirmajā stāvā. Tas ievērojami atvieglos darbu pašiem un klientiem. Jaunā klientu zāle plašāka un gaišākos toņos, radot mājīgāku un omulīgāku atmosfēru.
Geršebekas kundze stāsta, ka jaunajā zālē ierīkota rindu mašīna, tāpat kā tas ir pasta centrā “Aizkraukle” un “SEB Unibankas” Aizkraukles nodaļā.
— Pie sienas novietots liels ekrāns, kurā redzama aktuāla informācija par bankas sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī tas, kurš bankas speciālists apkalpo “numuriņu”. Kārtas numurs īpašā tablo izgaismojas arī pie katras darba vietas, — stāsta Geršebekas kundze.
— Telpas, kuras ēkas otrajā stāvā izmantojām līdz šim, remontēsim. Pēc tam vairāk vietas būs Zemesgrāmatas Aizkraukles nodaļai. Vairākas telpas varēsim arī izīrēt.
Kategorijas
- Reklāmraksti
- Afiša
- Balles
- Izstādes
- Koncerti
- Teātris
- Citi pasākumi
- Sporta pasākumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Veselība
- Vaļasprieks
- Lietotāju raksti
- Latvijā un pasaulē
- Dzīve laukos
- Izglītība
- Operatīvie dienesti
- Novadu ziņas
- Aizkraukles novadā
- Jaunjelgavas novadā
- Kokneses novadā
- Neretas novada
- Pļaviņu novada
- Skrīveru novadā
- Vecumnieku novadā
- Viesītes novadā
- Sports
- Viedokļi/Komentāri
- Statiskas lapas
- Pazudis/atrasts
- Abonēšana
- "Staburaga" projektu raksti
- Kultūra