“Gjensidige” nozīmē drošību

Apdrošināšanas kompānija “Gjensidige Baltic” savu filiāli atvērusi arī Aizkrauklē, Lāčplēša ielā 6. Tās vadītājs Jānis Vanags uzskata, ka šis pārmaiņu laiks biznesam ir labvēlīgs.
Atšķiras no citām— Kompānijas mērķis ir sniegt apdrošināšanas pakalpojumus katrā rajona centrā Latvijā. Lai arī šobrīd ekonomikā ir lejupslīde, agri vai vēlu tā atgriezīsies normālā situācijā. Vieniem šis ir problēmu, citiem — iespēju laiks — stāsta Jānis Vanags. — Mēs piedāvājam visu veidu apdrošināšanu, izņemot dzīvības. Domāju, ka saistībā ar pieaugošo noziedzību nodrošināšanās paliek arvien aktuālāka. Ar ko mēs atšķiramies no citiem apdrošinātājiem? Ar citādiem risinājumiem, atšķirīgu attieksmi pret daudziem jautājumiem. Pakalpojumu izmaksu ziņā noteikti neesam tie, kuri piedāvās zemākās cenas, — pakalpojums maksā tik, cik tas maksā. Ja kāds vilina ar nesamērīgi zemām cenām, acīmredzot tur ir kādi “zemūdens akmeņi”, par kuriem klients netiek informēts.Protams, kā ikviens jauns uzņēmums, arī mēs radām darba vietas aģentiem. Priecājamies par tiem, kuriem ir pieredze šādā darbā, pārējos apmācīsim. Kopumā rajonā darbs būs ap divdesmit aģentiem. Trešā lielākā LatvijāŠajā biznesā esam godīgi, firmas vārds un lielā pieredze neļauj mums būt citādiem. Līdz 2007. gadam kompānija bija daļa no “Parex” grupas, un tās nosaukums bija “Parex apdrošināšana”, bet tad par tās vienīgo akcionāri kļuva Norvēģijas lielākā apdrošināšanas sabiedrība “Gjensidige Forsikring”, un arī kompānijas nosaukums tika mainīts. “Gjensidige” lepojas ar 400 gadu darbības pieredzi Norvēģijā — tās sākums rodams jau 17. gadsimtā. Latvijā sabiedrība darbojas nu jau piecpadsmit gadu, un, salīdzinot ar citām nedzīvības apdrošināšanas kompānijām, tai ir vislielākais pamatkapitāls — 17,5 miljoni latu, kas liecina par uzņēmuma stabilitāti. 2008. gadā “Gjensidige” bija 3. vietā Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgū, un tās parakstīto apdrošināšanas prēmiju kopējā summa pārsniedza 55 miljonus latu. Naktssargs iededz laternas“Gjensidige” logo dominē zilā krāsa, un tajā galvenais elements ir naktssargs, kurš dodas iedegt laternas pilsētas ielu apgaismošanai. Šo logo, gan ar nelielām izmaiņām, Norvēģijā lieto nu jau 75 gadus.Norvēģijā darbojas vairāk nekā 170 kompānijas filiāļu, tā strādā ar modernām tehnoloģijām. Klientus apkalpo arī internetā, lai viņiem būtu ērtāk. Šāda stratēģija plānota arī Baltijā — kompānijas filiāles jau darbojas gan Latvijā, gan arī Lietuvā un Igaunijā.
Kategorijas
- Reklāmraksti
- Afiša
- Balles
- Izstādes
- Koncerti
- Teātris
- Citi pasākumi
- Sporta pasākumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Veselība
- Vaļasprieks
- Lietotāju raksti
- Latvijā un pasaulē
- Dzīve laukos
- Izglītība
- Operatīvie dienesti
- Novadu ziņas
- Aizkraukles novadā
- Jaunjelgavas novadā
- Kokneses novadā
- Neretas novada
- Pļaviņu novada
- Skrīveru novadā
- Vecumnieku novadā
- Viesītes novadā
- Sports
- Viedokļi/Komentāri
- Statiskas lapas
- Pazudis/atrasts
- Abonēšana
- "Staburaga" projektu raksti
- Kultūra