Klientu apkalpošanas centra Aizkrauklē nebūs

“Latvenergo” no 3. jūlija pārtrauca klientu apkalpošanas centra darbību Aizkrauklē, Bērzu ielā 2.
Uzņēmuma Ārējās komunikācijas daļas projektu vadītāja Ilvija Līvmane “Staburagu informē, ka “Latvenergo”, kā jebkurš cits uzņēmums, analizē un vērtē struktūrvienību izmaksu pamatotību. Lai izdevumu būtu mazāk, samazinās klientu apkalpošanas centru skaitu Latvijā.
— Paziņojam, ka 3. jūlijā, piektdien, tika pārtraukta a. s. “Latvenergo” klientu apkalpošanas centra darbība Aizkrauklē, Bērzu ielā 2, — informē Līvmanes kundze. — Jautājumus, kuriem klienti līdz šim meklēja risinājumus klientu apkalpošanas centros, ir iespējams atrisināt, zvanot mūsu klientu servisam pa bezmaksas tālruni 80 200 400 24 stundas diennaktī.
Klientiem piedāvājam plaša spektra elektroniskās vides pakalpojumus, aicinot viņus izmantot klientu pašapkalpošanās portāla www.e-latvenergo.lv priekšrocības.
“Staburaga” aptaujātie aizkrauklieši atzina, ka klientu apkalpošanas centru izmantojuši reti — visu nepieciešamo var sameklēt internetā — norēķinu kvītis un citas veidlapas, savukārt bojājumus tāpat piesaka pa tālruni.
Aizkraukles klientu apkalpošanas centrā līdz 1. jūlijam strādāja divas klientu konsultantes. Viņas strādās citās "Latvenergo" struktūrvienībās.
Kategorijas
- Reklāmraksti
- Afiša
- Balles
- Izstādes
- Koncerti
- Teātris
- Citi pasākumi
- Sporta pasākumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Veselība
- Vaļasprieks
- Lietotāju raksti
- Latvijā un pasaulē
- Dzīve laukos
- Izglītība
- Operatīvie dienesti
- Novadu ziņas
- Aizkraukles novadā
- Jaunjelgavas novadā
- Kokneses novadā
- Neretas novada
- Pļaviņu novada
- Skrīveru novadā
- Vecumnieku novadā
- Viesītes novadā
- Sports
- Viedokļi/Komentāri
- Statiskas lapas
- Pazudis/atrasts
- Abonēšana
- "Staburaga" projektu raksti
- Kultūra