Staburags.lv ARHĪVS

Krīzes kliņģeris

Līga Patmalniece

2009. gada 29. oktobris 09:30

2811
Krīzes kliņģeris

Redakcijā vērsās sašutis aizkrauklietis (vārds zināms), kurš neveiksmīgi iepircies nesen atvērtajā veikalā “Enhars” (lielveikalā “Maxima”).

“Viss sākās ar rakstu portālā www.staburags.lv. Izlasīju par jaunā veikala atklāšanu un to, cik “Enharā”  garšīgi un lēti konditorejas izstrādājumi. Vairākos komentāros pie šī raksta bija noniecināta konkurējošā uzņēmuma “Meduslācis” produkcija — esot “baltmaize par astronomiskām cenām”, kas, manuprāt, ir skauģu nepamatots apvainojums,” uzskata aizkrauklietis. Lai arī līdz šim iepirkos citos konditorejas veikalos, izlēmu pamēģināt “Enharā”, ja jau tik daudz labu atsauksmju. Tā kā drīzumā tuvam draugam bija liela jubileja, ciemkukulim pasūtīju kliņģeri. Jautāju pārdevējai, kāds būs pildījums. Teica — aprikozes, rozīnes, marmelāde. Kad gribēju pasūtīt arī uzrakstu uz kliņģera, to gan atteica.
Kopā ar ģimeni devāmies uz jubilejas svinībām, un tādu kaunu, kāds bija man, pasniedzot jubilāram kliņģeri, reti gadās piedzīvot — pildījums bija vien pāris aprikožu gabaliņu, nevienas rozīnes, bet marmelāde tikai nedaudz uzbērta virsū. Ja tādu nopērk sev, nekas, bet jubilejā uzdāvināt draugam baltmaizi...”
***
Cilvēkam vairāk vajadzētu uzticēties otra ieteikumam, nevis reklāmai laikrakstā vai televīzijā. Komentāros izteiktie viedokļi ir ļoti dažādi, tie, kā jebkurš viedoklis, ir subjektīvi, un anonīmā interneta vidē publicētos izteikumus nevajadzētu ņemt vērā. Var jau būt, ka “pazudušās” aprikozes un rozīnes nav ļaunprātīgas rīcības sekas, vien konditores neizdarība vai krīzes laika “recepte”, kuras dēļ pircējs nonāca ļoti nepatīkamā situācijā. Cerams, citiem šī veikala klientiem nenāksies piedzīvot līdzīgus nepatīkamus pārsteigumus.