Ar pierakstu Aizkraukles Klientu apkalpošanas centru varēs apmeklēt klātienē
Aizkraukles novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (KAC) atsāk klientu apkalpošanu klātienē, taču apmeklējumam iepriekš jāpiesakās — informē Aizkraukles novada pašvaldība. Pirms apmeklējuma iedzīvotājiem jāsazinās telefoniski un jāvienojas par laiku, lai saņemtu pakalpojumu klātienē, ja būs tāda nepieciešamība. Pašvaldība lūdz pēc iespējas censties pakalpojumus saņemt digitāli, bet klātienes apmeklējumu izmantot tikai steidzamos gadījumos un tad, ja pakalpojumu nav iespējams saņemt attālināti.
Atrodoties KAC telpās, obligāti jālieto sejas maskas, jāievēro divu metru distance, jādezinficē rokas, kā arī telpā nedrīkst atrasties vairāk par 7 personām.
Gada izskaņā, konstatējot vairākus saslimšanas gadījumus ar Covid-19 un pasliktinoties kopējais situācijai valstī, drošības apsvērumu dēļ tika pieņemts lēmums pašvaldības iestādēs uz laiku pārtraukt klientu apkalpošanu klātienē. Saslimšana ar Covid-19 pašvaldības administrācijā mazinājusies, un šobrīd situācija ir kļuvusi salīdzinoši drošāka, līdz ar to KAC atsācis klientu apkalpošanu klātienē.
KAC darbojas pirmdienās un ceturtdienās no pulksten 8 līdz 18, otrdienās un trešdienās no pulksten 8 līdz 17, piektdienās no pulksten 8 līdz 15. Uzziņām un iepriekšējam pierakstam tālr.: 66954880, 65133925 vai 65133934.E-pasts: aizkraukle@pakalpojumucentri.lv
Kategorijas
- Reklāmraksti
- Afiša
- Balles
- Izstādes
- Koncerti
- Teātris
- Citi pasākumi
- Sporta pasākumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Veselība
- Vaļasprieks
- Lietotāju raksti
- Latvijā un pasaulē
- Dzīve laukos
- Izglītība
- Operatīvie dienesti
- Novadu ziņas
- Aizkraukles novadā
- Jaunjelgavas novadā
- Kokneses novadā
- Neretas novada
- Pļaviņu novada
- Skrīveru novadā
- Vecumnieku novadā
- Viesītes novadā
- Sports
- Viedokļi/Komentāri
- Statiskas lapas
- Pazudis/atrasts
- Abonēšana
- "Staburaga" projektu raksti
- Kultūra