Staburags.lv ARHĪVS

Pasta piegāde kavējas, bet atbildes gūt grūti

Pasta piegāde kavējas, bet atbildes gūt grūti

“Kas notiek ar pastu? Pasta piegāde kavējas jau vairākas dienas, un neviens nevar neko konkrēti paskaidrot. Tieši Pļaviņu pasta nodaļai piezvanīt vairs nav iespējams, un arī uzņēmumā nesaņēmu atbildi, kāpēc izveidojusies tāda situācija. Pasta nodaļā šobrīd nomainīti darbinieki. Vai tas saistīts ar Covid-19?” pagājušajā nedēļā jautāja kāds pļaviņietis (redakcijai vārds un uzvārds zināms).


Par to, ka būtiski kavējās pasta piegāde, stāstīja arī cilvēki Vietalvā. Un atkal — neviens neko nepaskaidro, nav nekādas iespējas saņemt konkrētu informāciju.
Uzņēmumā “Latvijas pasts” ar operativitāti viss kārtībā, bet ar situācijas skaidrojumu gan joprojām grūti — nekādas konkrētības. Uz jautājumu, vai Pļaviņu pasta nodaļā konstatēta saslimšana ar Covid-19 un vai tas ietekmējis pasta piegādi, saņēmām vien vispārīgu atbildi, ka visā valstī ir ierobežojumi saistībā ar koronavīrusa izplatību, un saistībā ar to var būt pasta piegādes kavēšanās. “Vēl viens iemesls, kāpēc Pļaviņu novada atsevišķiem adresātiem korespondences saņemšana notiek ar laika nobīdi, ir neatbilstoši noformētas pastkastītes, kuras nav iespējams tūlītēji identificēt,” teikts “Latvijas pasta” Ārējo komunikāciju vadības daļas sagatavotajā atbildē.
To, ka daļai iedzīvotāju patiešām ir neatbilstošas pastkastītes, var piekrist, bet ne šajā konkrētajā gadījumā. Pēc vairākkārtējas sarakstes atbildē saņēmu arī ko konkrētāku par situāciju Pļaviņu pasta nodaļā — saslimšana nav konstatēta nevienam darbiniekam, kurš konkrētā laika periodā būtu bijis saskarsmē ar klientiem. Daļa pastnieku identificēti kā kontaktpersonas un atrodas karantīnā atbilstoši gan normatīvajām prasībām, gan elementārām drošības normām attiecīgajos epidemioloģiskajos apstākļos. Karantīnas periodā nomainīts Pļaviņu pasta nodaļas darbinieku sastāvs, un darbības nodrošināšanai uzņēmums radis iespēju piesaistīt papildu resursus un darbiniekus, kas drošības apsvērumu dēļ var nomainīt cits citu. Visā Pļaviņu novadā sūtījumus piegādā divi pastnieki.
Tāpat tika paskaidrots, ka “Latvijas pasts” izdarījis visu nepieciešamo, lai novērstu drošības riskus klientiem — telpas pastiprināti dezinficētas un kontaktpersonas ir karantīnā, izslēdzot saskarsmi ar apmeklētājiem. Pilnvērtīgai Pļaviņu iedzīvotāju apkalpošanai piesaistīti darbinieki no citām teritorijām. Diemžēl tieši jaunu darbinieku piesaiste pastkastīšu problēmu atklājot īpaši spilgti. “Mēs sekojam līdzi aktuālajai situācijai, ievērojam pastiprinātus drošības pasākumus un esam gatavi ātrai reakcijai nepieciešamības gadījumā,” piebilda “Latvijas pasta” Ārējo komunikāciju vadības daļas vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Vineta Danielsone.
Par to, vai pasta piegāde kavējusies saistībā ar šo situāciju, gan nekādas konkrētības, mudinot rūpīgāk iepazīties ar iepriekš sniegto atbildi — par drošības ievērošanu un pastkastītēm. Tagad situācija ar pasta piegādi vismaz šim pļaviņietim ir normalizējusies. ◆