Aizkraukliete: autobuss regulāri nesagaida vilciena pasažierus
Laikrakstā vērsās kāda sieviete (vārds, uzvārds zināms), kura jūtas bezspēcīga cīņā ar pasažieru pārvadātāju AS “Cata”. Autobuss regulāri nesagaida vilciena pasažierus. Mēģinot risināt jautājumu ar pārvadātāju, tiek saņemtas atrunas un nekas nemainās.
Sieviete ik rītu no Kokneses mēro ceļu uz darbu Aizkrauklē. Viņa ir iegādājusies kopējo biļeti — braucienam vilcienā no Kokneses līdz Aizkrauklei un autobusā maršrutā dzelzceļa stacija—pilsēta. Netiekot autobusā, šī biļetes puse tiek zaudēta. “Ļoti bieži autobuss nesagaida vilciena, kas stacijā ierodas pulksten 6.34, pasažierus. Sāpīgākais, ka tas aizbrauc manā acu priekšā! Neskaitāmas reizes esmu sūdzējusies “Cata” Aizkraukles filiālē, kā arī zvanījusi uz centrālo biroju. Saņemu “skaistas” atrunas, ka aiz elektrovilciena neredzēja, ka pienāk dīzeļvilciens. Pasažieri paliek gaidīt nākamo autobusu vai, kā ir manā gadījumā, uz darbu skrien kājām. Visvairāk sāp autobusa vadītāju necilvēcīgā attieksme — redz, ka cilvēks steidzas uz autobusu, bet tāpat nepagaida,” esošo situāciju skaidro sieviete.
Lotārs Dravants, AS “Cata” Pasažieru pārvadājumu dienesta vadītājs, teic, ka nevar precīzi atbildēt, jo nav norādīts kāds konkrēts gadījums, bet gan vispārīgs apgalvojums: “Pieļauju, ka tas ir par 23. novembra gadījumu. Šajā rītā autobusa reiss no Aizkraukles stacijas izbrauca ar vairāk nekā divu minūšu kavēšanos, sagaidīja visus iespējamos pasažierus no vilcieniem. Autobusu vadītāju ikdienas darba uzdevumos ir piezīmes tiem reisiem, kuriem ir jāsagaida vilciens un no tā iespējamie pasažieri. Autobusu vadītāji vienmēr sagaida vilcienus pienākam, ja tie būtiski nekavējas. Nav precīzs pieļaujamais kavēšanās laiks, jo pēc būtības reisu izpilde vispār nedrīkst tikt kavēta. AS “Cata” autobusu vadītāju darba uzdevumos ir noteikts, ka vilcieni jāsagaida, kas arī tiek darīts. Ir ieteikums pasažieriem vilcienos braucieniem izvēlēties tos vagonus, kas Aizkraukles stacijā ir tuvāk autobusu atiešanas pieturai. AS “Cata” daudz labprātāk uzklausītu pasažieru, kas biežāk vai retāk saskaras ar līdzīgām situācijām, izmanto sabiedrisko transportu regulāri, konstruktīvus priekšlikumus (piemēram, mainīt autobusu atiešanas, pienākšanas laikus konkrētās pieturās), ne neidentificējamu gadījumu nepilnīgus aprakstus.”
Viens no veidiem, kā noskaidrot apstākļus, ir, aizpildot iesniegumu uzņēmuma mājaslapā un norādot precīzus apstākļus — reisu, datumu un problēmu. Pasažieru pārvadātāji saņem dažādas ziņas, un Lotārs Dravants aicina saglabāt pieklājību un iztikt bez liekvārdības vai apvainojumiem, jo tie nepalīdz situācijas skaidrošanā. Viņš uzsver, ka katrs pasažieris ir vērtība, pārmetumiem apstiprinoties situācija iespēju robežās tiks risināta. Jautājumu risināt palīdz videonovērošanas kameras un GPS sistēmas, kas ir katrā AS “Cata” autobusā.
Kategorijas
- Reklāmraksti
- Afiša
- Balles
- Izstādes
- Koncerti
- Teātris
- Citi pasākumi
- Sporta pasākumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Veselība
- Vaļasprieks
- Lietotāju raksti
- Latvijā un pasaulē
- Dzīve laukos
- Izglītība
- Operatīvie dienesti
- Novadu ziņas
- Aizkraukles novadā
- Jaunjelgavas novadā
- Kokneses novadā
- Neretas novada
- Pļaviņu novada
- Skrīveru novadā
- Vecumnieku novadā
- Viesītes novadā
- Sports
- Viedokļi/Komentāri
- Statiskas lapas
- Pazudis/atrasts
- Abonēšana
- "Staburaga" projektu raksti
- Kultūra