Staburags.lv ARHĪVS

Pazīmes, kas liecina, ka Tavam uzņēmumam nepieciešami SEO optimizācijas pakalpojumi

.

2019. gada 20. oktobris 00:00

82
Pazīmes, kas liecina, ka Tavam uzņēmumam nepieciešami SEO optimizācijas pakalpojumi

Vai Tev šķiet, ka Tavam uzņēmumam interneta vidē klājas pietiekoši labi, un tā mājaslapai nav nepieciešama SEO optimizācija? Padomā vēlreiz. Vai zini, ka visā pasaulē katru sekundi tiek veikti vidēji 63 000 Google meklējumi, un daļa no tiem saistās tieši ar Tavu biznesu.

Tas nozīmē, ka pareizi izstrādāta un īstenota SEO stratēģija var panākt to, ka apmeklētāju plūsma Tavā mājaslapā ievērojami palielināsies, paaugstinot arī klientu skaitu un uzlabojot pārdošanas rezultātus. Protams, stratēģijas izveidošana nav vienkāršs process.

Mūsdienās ir teju neiespējami atrast nišu, kurā jau nebūtu liels skaits konkurentu, kas attiecīgi arī apgrūtina patērētāju uzmanības piesaistīšanu tieši Tavam piedāvājumam. Taču nepadoties! Tev var palīdzēt mārketinga aģentūra ar zinošiem un pieredzējušiem speciālistiem. Lūk, pazīmes, kas liecina, ka Tev var būt nepieciešama SEO optimizācija:

  • Tu nespēj sacensties ar saviem konkurentiem.

Ņemot vērā, ka reklāmas mūsdienās kļūst aizvien personalizētākas, uzņēmumiem, kuriem nav izstrādāta SEO stratēģija un piesaistīta reklāmas aģentūra, ir daudz grūtāk sasniegt pietiekamu klientu skaitu. Vienkāršā patiesība ir tāda, ka Tavs uzņēmums gluži vienkārši nevar atļauties neizmantot mārketinga pakalpojumus, jo tie ir nepieciešami, lai spētu sacensties ar konkurentiem tirgū. Turklāt, ignorējot ieguvumus, kurus var sniegt mājas lapas optimizācija, mēs padarām mūsu biznesu viegli ievainojamu. Ar optimizācijas palīdzību vari noskaidrot, ka, piemēram, Tavs tiešais konkurents “nosmeļ krējumu”, izmantojot Tava zīmola nosaukumu kā atslēgas vārdu. Vai tiešām vēlies to pieļaut?

  • Digitālais mārketings un tā jēdzieni Tev rada galvassāpes.

Uzņēmumiem mūsdienās ir jāspēj koncentrēties uz ļoti daudziem virzieniem, un ir saprotams, ka tie, kuri ikdienā nestrādā mārketinga jomā, nespēs pilnībā izprast dažādu ar to saistīto jēdzienu nozīmi un pielietojumu. Un patiesībā tas nemaz arī nav vajadzīgs, jo šim mērķim ir paredzēta digitālā mārketinga aģentūra, piemēram, SEO Media, kurā darbojas savas nozares profesionāļi. Viņi spēs izveidot vajadzīgo SEO stratēģiju un to īstenot, pierādot, cik svarīgi ir izmanto SEO optimizācijas pakalpojumus, kuros ietilpst:

  • Nišas analīze – pēta atslēgvārdus, izvērtē tirgus īpatnības, izstrādā plānu;

  • Iekšējā optimizācija – veic mājaslapas tehnisko auditu, veido ieteikumus uzlabošanai;

  • Ārējā optimizācija – veido stratēģiju atslēgvārdu virzīšanai Google un citos meklētājos.

Papildus iepriekš minētājam SEO Mediaveic arī mājaslapu izstrādi, veido saturu, izvieto reklāmu dažādos medijos, palīdz saprast, kā darbojas Google reklāma, kā arī veic PPC apkalpošanu. Regulāri seko līdzi nozares jaunumiem, lai nodrošina augstākā līmeņa pakalpojumu sniegšanu.