Staburags.lv ARHĪVS

Darbi turpināsies pavasarī

Agita Grīnvalde-Iruka

2018. gada 14. decembris 00:00

442
Darbi turpināsies  pavasarī

Aizkrauklē, Jaunceltnes ielā (attēlā), pārbūves darbi līdz pavasarim pārtraukti un iela atvērta braukšanai abos virzienos. Divos nelielos posmos uzklāta pirmā asfalta kārta, pārējo daļu klāj grants segums, kas pēc lietus un slapjā sniega ir samērā bedrains.


“Jāatceras, ka tas ir tikai būvobjekts, pagaidām te nav ūdens novades sistēmas, tāpēc jārēķinās ar šādu situāciju un tāpēc arī te ir noteikts braukšanas ātruma ierobežojums 30 kilometri stundā,” skaidro Aizkraukles novada domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumos Einārs Zēbergs. Viņš piebilst, ka līgums ar būvniekiem paredz arī tehnoloģiskā pārtraukuma laikā veikt nepieciešamos seguma uzturēšanas darbus. Tāpēc gan vakar, gan aizvakar vairākos ielas posmos tika pievestas šķembas un izlīdzināts se­gums.
“Staburags” saņēmis arī vairāku aizkraukliešu sūdzības par to, ka, pārbūvējot ielas apgaismojumu, gājēju ietve palikusi tumsā. Agri rītā vai vakarā, ejot uz darbu, lāgā nevarot redzēt, kur likt kāju, bet ietve vietām ir pārrakta un dubļaina. E. Zēbergs jau bija informēts par šo situāciju. “Ielas apgaismojuma izbūve ir pabeigta, un jaunajām lampām ir koncentrētāks gaismas stars, kas vērsts uz ielas brauktuvi, līdz ar to ietve tiešām ir mazāk apgaismota. Mēs to apskatījām, un es gan neteiktu, ka tā ir pilnīgā tumsā, tomēr esam raduši risinājumu, lai situāciju uzlabotu,” saka E. Zēbergs un paskaidro: pieņemts lēmums — tajās vietās, kur ietve attālinās par vairāk nekā diviem metriem no apgaismes stabiem, uzlikt papildu konsoles, kas vērstas uz ietves pusi. Tiks uzstādīta 31 konsole. Papildu finansējums šim mērķim nebūs vajadzīgs, jo projekta īstenošanas gaitā kādā citā pozīcijā radies ietaupījums.
Tāpat autovadītāji jautā, ar kādu mērķi posmā starp izbrauktuvi no “IGA centra” un dzelzceļa sliedēm abās ielas pusēs izveidotas tā sauktās “kabatas”. Šajā vietā ielas malā nav neviena objekta, pie kura vajadzētu vietu automašīnu novietošanai. E. Zēbergs skaidro, ka šīs kabatas šajā posmā izveidotas pēc vienošanās ar uzņēmumu “LatRaps”. Lai aktīvajā graudu pieņemšanas periodā neveidotos graudu vedēju rindas uz ielas un netraucētu satik­smi, tās varēs novietot šajās kabatās. Līdzīga kabata vienā ielas pusē un papildus nogriešanās josla paredzēta arī pie kokapstrādes uzņēmuma “AKZ”, lai satiksmei netraucētu baļķvedēji, kas līdz šim bieži stāvēja uz ielas. ◆