7 iemesli, kādēļ SMS mārketings ir būtisks
Telefons
ir daļa no mūsdienu aizņemtā cilvēka dzīves, kas nodrošina ne
tikai efektīvāku saziņu, bet arī sniedz izklaides iespējas
(aplikācijas, spēles) u.tml. Pat varētu teikt, ka starp cilvēku
un telefonu izveidojusies īpaša saikne. Un tieši šis ir iemesls,
kādēļ mobilais mārketings, tostarp SMS izsūtīšana kļūst
arvien populārāka, lai gan reizē ne visi uzņēmumi šo mārketinga
stratēģiju izmanto.
Patiesībā
SMS mārketings
nav nekas ārkārtīgi sarežģīts, kā daudzi domā. Turklāt tas
sniedz uzņēmumiem lielisku iespēju, kā sasniegt savus klientus.
Šis visticamāk ir arī vienīgais veids, kā sasniegt gan
viedtālruņu, gan vienkāršāku mobilo telefonu lietotājus.
Lūk, 7
svarīgākie iemesli, kādēļ vērts iekļaut SMS mārketingu savā
mārketinga plānā:
1. Ziņa tiek izlasīta
teju uzreiz
91%
pieaugušo telefons parasti atrodas rokas stiepiena attālumā. Līdz
ar to viņi var apskatīt ziņu aptuveni 3 minūšu laikā pēc tās
saņemšanas. SMS ir tik īsas, ka tās arī var ātri un vienkārši
izlasīt, kas arī nozīmē to, ka tā netiks uzreiz izdzēsta vēl
neatvērta. Un tieši šāda veida vienkāršā pieeja var ļoti
palīdzēt tavam biznesam.
2. SMS mārketings rada
lojalitāti zīmolam
Lai arī
tev ir jādomā par to, kā sasniegt arvien jaunus klientus, ir
svarīgi uzturēt komunikāciju ar jau esošajiem. Un veidojot
draudzīgas, uz uzticību un vērtībām balstītas attiecības, arī
esošie klienti kļūs par daļu no mārketinga stratēģijas, jo arī
viņi var pastāstīt labo pieredzi ar uzņēmumu, par produktu.
Arī šeit
palīdzēt var SMS mārketings. Īsziņas tiek sūtītas tikai tiem
klientiem, kuri ir piekrituši tās saņemt. Un tā kā ar SMS
mārketinga palīdzību tavi klienti nekad neaizmirsīs mājās,
piemēram, atlaižu kuponu, jo telefons tiek nēsāts līdzi gandrīz
vienmēr, arī tas klientos radīs pozitīvu pieredzi.
3. Augsta konversija
Izlasot
SMS, kurā iekļauts aicinājums uz konkrētu darbību, cilvēki
biežāk to gatavo arī darīt. Un vienalga, vai tas ir aicinājums
piedalīties akcijā vai konkursā – klienti iesaistās vairāk,
nekā tad, ja izmantota cita mārketinga vai reklāmas stratēģija.
Tāpat
šis ir lielisks kanāls, kā ievākt informāciju vai atsauksmes no
saviem klientiem. Pētījumi parādījuši, ka aptuveni 31% klientu
aizpilda aptauju, ja saite uz to nosūtīta ar SMS. Turklāt tas
parasti notiek 10 minūšu laikā, kas nozīmē, ka vari diezgan ātri
ievākt rezultātus.
4. Millenium paaudze
dod priekšroku īsziņām
Millenium
paaudze ir pieaugušie vecumā no 20-34 gadiem. Un viņi ir
mērķauditorija vismaz daļai uzņēmumu. Kā noskaidrots, tieši
šie jaunie pieaugušie ir vislojālākie klienti un ir gatavi maksāt
par precēm vai pakalpojumiem, ja vien ir ieinteresēti un saprot, ka
saņems ko vairāk kā tikai produktu – arī sava veida attiecības
ar uzņēmumu.
Turklāt,
ja savai auditorijai sūtīsi īpašos piedāvājumus, piemēram,
“uzrakstot atsauksmi mūsu lapā, saņemsi kodu ar atlaidi
nākamajam pirkumam”, tiks radīta arī atgriezeniskā saite. Un to
novērtē arī klienti.
5. SMS mārketings patiesībā ir diezgan vienkāršs
Protams,
šāda veida stratēģija būs efektīva tad, ja tiks pareizi
izmantota – ja pareizi sastādīta īsziņa ar fantastisku
piedāvājumu tiks sūtīta pareizajā brīdī (un pie tā ir
jāpiedomā).
Saprotams,
uzrakstīt ziņu 160 zīmēs iekļaujot piedāvājumu, nav nemaz tik
vienkārši, bet tas liek tev arī būt tiešam un izteikties
skaidri, atsakoties no visa nevajadzīgā.
6. Īsziņu sūtīšana
ir finansiāli pieejama
Pirkt
reklāmas vietu kādā žurnālā vai portālā varētu šķist
pilnīgi pareizi, bet ir jāapsver vairākas iespējas (nepārproti –
katrai stratēģijai ir savu plusi) - arī tādas, kuras pirmajā
brīdī liekas pārāk vienkāršas vai par kurām zinām mazāk.
Sales.lv
izveidojuši platformu ar nosaukumu “Traffic”, kas palīdz ne
tikai viegli pārvaldīt un organizēt SMS, bet arī e-pasta kampaņu,
kas var palīdzēt ietaupīt.
7. Neierobežots auditorijas potenciāls
Vai zini,
cik daudz mobilo telefonu vispār ir? Un tā kā mobilie telefoni un
īsziņu sūtīšana īpaši, ir veids, kā cilvēki šajā laikā
komunicē, nav nekādu ierobežojumu tam, cik daudz potenciālo vai
esošo klientu vari sasniegt. Mobilo telefonu lietotāji ir visur un
apņem diezgan lielu auditorijas daļu, jo telefonus kā saziņas
līdzekli mūsdienas neizmanto vien mazi bērni.
Un tā kā
tehnoloģijas attīstās un cilvēki tās ikdienā lieto arvien
vairāk, visticamāk, ka arī nākotnē SMS mārketings nekur
neizzudīs, bet tieši otrādi – tikai nostiprināsies un
parādīsies vēl jaunas iespējas! Tādēļ veic pirmos soļus jau
šodien un pārliecinies par rezultātu!
SMS
mārketings nekur neaizies, par spīti faktam, ka tiek izmantoti
arvien jauni veidi, kā sasniegt auditoriju. Šo mārketinga
stratēģiju var izmantot gan vienu pašu, gan kopā ar citiem
mārketinga kanāliem, piemēram, sociālajiem tīkliem un e-pastu.
Piemēram, SMS var kalpot kā atgādinājums izlasīt e-pastu, kas
palielina e-pasta atvēršanas iespējas par 20-30%.
Galvenais ir nebaidīties izmēģināt ko jaunu, lai tavs bizness varētu attīstīties!
Kategorijas
- Reklāmraksti
- Afiša
- Balles
- Izstādes
- Koncerti
- Teātris
- Citi pasākumi
- Sporta pasākumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Veselība
- Vaļasprieks
- Lietotāju raksti
- Latvijā un pasaulē
- Dzīve laukos
- Izglītība
- Operatīvie dienesti
- Novadu ziņas
- Aizkraukles novadā
- Jaunjelgavas novadā
- Kokneses novadā
- Neretas novada
- Pļaviņu novada
- Skrīveru novadā
- Vecumnieku novadā
- Viesītes novadā
- Sports
- Viedokļi/Komentāri
- Statiskas lapas
- Pazudis/atrasts
- Abonēšana
- "Staburaga" projektu raksti
- Kultūra