Staburags.lv ARHĪVS

Kāpēc Aizkraukles poliklīnikas reģistratūras tālrunis aizņemts? Izdodas piezvanīt tikai 32. reizē

Guna Mikasenoka

2016. gada 3. marts 00:18

4819
Kāpēc Aizkraukles poliklīnikas reģistratūras tālrunis aizņemts? Izdodas piezvanīt tikai 32. reizē

“Kāpēc jau otro dienu nevar sazvanīt Aizkraukles poliklīnikas reģistratūru? Visu laiku aizņemts,” redakcijai stāsta kāda apbēdināta māmiņa no Skrīveriem, kura nevar pierakstīt savu bērnu uz procedūrām.

“Ja es dzīvotu Aizkrauklē, jau sen būtu aizgājusi uz reģistratūru pati, taču dzīvoju Skrīveros, jāstrādā, nav laika nepārtraukti zvanīt,” stāsta sieviete. “Kādēļ poliklīnikā nav tā kā citur — ja ir aizņemts, atskan balss, ka visi operatori aizņemti, lūdzot uzgaidīt. Tad gaidot vismaz ir cerība, ka savienos.”

Arī kāda sieviete no Krapes bija ļoti apbēdināta, ka reģistratūras tālrunis visu laiku ir aizņemts. “Tāda problēma noteikti ir daudziem,” viņa sacīja.

“1. martā zvanīju 31 reizi, bet veltīgi, 2. martā izdevās piezvanīt 32. reizē, ” stāsta kāda aizkraukliete.

SIA “Aizkraukles slimnīca” galvenā ārste Ilona Maruse skaidro, ka 1. martā sākās pieraksts pie speciālistiem aprīlī, un daudzi pacienti, baidoties, ka nevarēs nokļūt pie ārsta par valsts finansējumu, centās pierakstīties tieši 1. martā gan zvanot, gan stāvot rindā. “1. martā daudzi centās apmeklēt darba komisiju, tādēļ bija ļoti daudz cilvēku, dažbrīd telpā pie reģistratūras vienlaikus gaidīja ap 60,” stāsta Ilona Maruse. “Reģistratūrā strādāja trīs un pat četras darbinieces, lai visus apkalpotu un atbildētu uz telefona zvaniem. Mēneša sākums parasti ir ļoti saspringts, cilvēkiem jāzvana, kamēr izdodas sazvanīt. Tomēr pacienti pie ārsta var pierakstīties arī citās dienās. Ierosinājums par savienojumu gaidīšanas režīmā ir jāpārrunā ar slimnīcas vadību, vai tehniski ir iespējams to ieviest.”