Staburags.lv ARHĪVS

Noskaidrotas pedagogam draudzīgākās skolas; atzinību izsaka Pļaviņu novada ģimnāzijas filiālei Odzienā

LETA

2015. gada 5. novembris 10:49

566
Noskaidrotas pedagogam draudzīgākās skolas;  atzinību izsaka Pļaviņu novada ģimnāzijas filiālei Odzienā

Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība (LIZDA) svinīgi piešķīra statusu "Pedagogam draudzīgākā izglītības iestāde 2015" un pasniedza apliecinājuma plāksnes deviņām izglītības iestādēm.

LIZDA konkursā piedalījās 23 izglītības iestādes, kurās viesojās žūrija, lai novērtētu pedagogu sociālo drošību un darba koplīgumu, darba organizāciju, infrastruktūru, darba kvalitātes veicināšanu un personīgās izaugsmes iespējas, darba drošību, aizsardzību, mikroklimatu un savstarpējās attiecības, reputāciju, atalgojumu.

Statuss "Pedagogam draudzīgākā izglītības iestāde 2015" piešķirts Liepājas pirmsskolas izglītības iestādei (PII) "Liepiņa", Krimuldas PII, Lizuma vidusskolai, Pumpuru vidusskolai, Rojas vidusskolai, Saldus PII "Pasaciņa", Stalbes vidusskolai, Zemgales vidusskolai un Zvejniekciema vidusskolai.

LIZDA izsaka atzinību un pateicību par dalību konkursā arī Ērgļu vidusskolai, Gulbenes 2.vidusskolai, Iecavas vidusskolai, Krāslavas Valsts ģimnāzijai, Liepājas PII "Dzintariņš", Matīšu pamatskolai, Pļaviņu novada ģimnāzijas filiālei Odzienā, Rīgas 220.PII, Rīgas 233.PII, Rūjienas vidusskolai, Skaistkalnes vidusskolai, Tirzas pamatskolai, kā arī Valles PII "Cielaviņa".

LIZDA izsaka atzinību, savukārt UNESCO Latvijas Nacionālā komisija pasniegusi īpašu balvu Madlienas vidusskolai.

Konkursa uzvarētājus noteica žūrija, ņemot vērā darba devēja pašvērtējumu un ekspertu atzinumu pēc vizītēm un konkrētiem kritērijiem. Par pedagogiem draudzīgu var uzskatīt izglītības iestādi, kurā izveidota sakārtota sociālā, fiziskā un informatīvā vide.

LIZDA konkursa mērķis ir veidot darba devēju lielāku izpratni par cienīgiem darba apstākļiem pedagogiem un veicināt darba vides pilnveidi, lai tā kvalitatīvi nodrošinātu pedagogu profesionālo darbību un apmierinātu sabiedrības vajadzības pēc kvalitatīvas izglītības.