Staburags.lv ARHĪVS

"Baltcom" nopērk "IZZI"; iedzīvotāji pārmet nevienlīdzīgu attieksmi

Guna Mikasenoka

2015. gada 6. augusts 00:01

223
"Baltcom" nopērk "IZZI"; iedzīvotāji pārmet nevienlīdzīgu attieksmi

Jūlijā Aizkraukles iedzīvotāji, SIA “IZZI” klienti, bez brīdinājuma saņēma rēķinu, kurā bija cita telekomunikāciju operatora — SIA “Baltcom” — nosaukums. Tas radīja neizpratni. Vēlāk pastkastītēs viņi saņēma vēstuli ar sīkāku skaidrojumu par to, ka “IZZI” ir integrēts SIA “ Baltcom”.  

Pārņem visus klientu līgumus un saistības
“Kādēļ “Baltcom” Aizkraukles iedzīvotājus neinformēja mēnesi iepriekš, ja jau integrācija notika agrāk, kā rakstīts paskaidrojuma vēstulē, bet sagādāja tādu pārsteigumu — atsūtīja “Baltcom” rēķinu, un tikai pēc tam iedzīvotāji saņēma paskaidrojuma vēstuli?” jautā aizkrauklietis Juris Puriņš.
“Ko īsti nozīmē integrācija — vai “IZZI” ir pārdots?” grib zināt aizkraukliete Vita.
“Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” iegādājās sabiedrību “IZZI” 2013. gada rudenī,” “Staburaga” redakcijai skaidro “Baltcom” komercdirektors Jānis Ligers.
“2015. gada jūnijā notika “IZZI” klientu portfeļa nodošana “Baltcom”, kas bija pēdējais solis abu uzņēmumu darbības integrācijā. Tas nozīmē, ka “Baltcom” ir pilnībā pārņēmis visus aktīvos “IZZI” klientu līgumus un tajos neveica nekādus grozījumus — iedzīvotāji turpina saņemt tos pašus pakalpojumus, ko līdz šim. Abu uzņēmumu sniegtie pakalpojumi ir pilnībā integrēti un tiek sniegti ar nosaukumu “Baltcom”. Šādā gadījumā atbilstoši normatīvo aktu prasībām abonentu informēšana mēnesi iepriekš nav nepieciešama, jo klientam nav radušās nekādas izmaiņas saistībā ar saņemto pakalpojumu vai tā cenu, esošais līgums paliek spēkā, mainās tikai pakalpojuma sniedzēja nosaukums. Vienīgās izmaiņas — rēķinus izraksta “Baltcom”, un nauda par pakalpojumiem jāieskaita “Baltcom” kontā. Informāciju klientiem par pakalpojuma turpmāku sniegšanu ar “Baltcom” zīmolu mēs nosūtījām pirms jauno rēķinu izrak­stīšanas. Situācija, ka iedzīvotāji saņēma rēķinu pirms paskaidrojuma vēstules, varētu būt skaidrojama ar lielo klientu skaitu, kurus bija nepieciešams informēt, un pasta darbību. Mēs turpināsim pilnībā pildīt visus pienākumus, kas izriet no iedzīvotāju noslēgtajiem līgumiem ar “IZZI”.”
Kāpēc atšķirīgs piedāvājums?
““Baltcom” izsūtīja rēķinu par “Standarta” paketi, par kuru vienīgo informāciju var atrast “Baltcom” mājaslapā: http://www.baltcom.lv, savukārt “IZZI” rēķinu sūtīja par “Pamata” paketi, par ko informācijas mājaslapā nav. Ja reiz rēķinu sūta  par “Standarta” paku, kāpēc Aizkrauklē ir tikai 37,  nevis 52 kanāli, kā minēts mājaslapā? Rīgā ir 52 TV kanāli par 7,50 eiro mēnesī, bet Aizkrauklē 37 kanāli par 11,38 mēnesī. Kāpēc tā tiek šķiroti klienti?” vēlas zināt Juris Puriņš.
Jānis Ligers: ““Baltcom” pārņēma no “IZZI” klientu līgumiem izrietošās tiesības un saistības, un tas nozīmē, ka “Baltcom” turpina nodrošināt klientam tieši to pašu pakalpojumu par tieši tādu pašu cenu, ko nodrošināja “IZZI”.  No 2015. gada sākuma tika gatavots jaunais “IZZI” televīzijas kanālu piedāvājums, kas klientiem tika ieviests jūnijā.  Katram abonentam šīgada maijā “IZZI” nosūtīja individuālu vēstuli par kanālu izmaiņām. Šīs izmaiņas televīzijas kanālu piedāvājumā nav saistītas ar “IZZI” integrāciju “Baltcom”. Aicinām abonentus ņemt vērā šajās individuālajās vēstulēs minēto jauno TV kanālu piedāvājumu. Šobrīd “Baltcom” mājaslapa ir izstrādes stadijā, tādēļ informācija par Aizkrauklē izmantojamajiem televīzijas kanāliem vēl nav publicēta.”
Kanālu skaits reģionos ir dažāds
Jānis Ligers arī skaidro, ka televīzijas kanālu piedāvājums un pakalpojuma cena katrā konkrētajā apdzīvotajā vietā ir atkarīga no veiktajām investīcijām, tīkla pārklājuma, tīklu apkalpošanas, uzturēšanas izmaksām un daudziem citiem faktoriem, tā tiek noteikta katrai apdzīvotajai vietai atsevišķi. “Ja kāds klients vēlas mainīt abonētos pakalpojumus vai to nosacījumus, aicinām vērsties pie “Baltcom” klientu apkalpošanas speciālistiem, zvanot pa tālruni 67480000, un noskaidrot par konkrētajā klienta adresē izmantojamajiem “Baltcom” pakalpojumiem. Tomēr atgādinām, ka jāņem vērā tehniskās iespējas — pagaidām vēl “Baltcom” piedāvājums klientiem reģionos ir atšķirīgs,” saka Jānis Ligers. ◆