Staburags.lv ARHĪVS

Jāatvainojas par vecu cienastu

Evita Apiņa

2015. gada 26. marts 18:00

643
Jāatvainojas par vecu cienastu

“Staburaga” redakcijā vērsās kāda aizkraukliete (vārds, uzvārds zināms) un pastāstīja par neveik­smīgo pirkumu veikalā “Meduslācis” Aizkrauklē.

Aizkraukliete stāsta, ka ikdienā iepērkas pilsētas lielveikalos, un ir pierasts, ka preces ar beigušos vai konkrētās dienas derīguma termiņu novietotas citā plauktā. Piemēram, veikalā “Maxima” maizītei ar šodienas derīguma termiņu ir atsevišķs grozs, un to var nopirkt teju par puscenu, savukārt konditorejā “Enhars” pie smalkmaizītēm ir norāde “vakardienas” un tās var iegādāties lētāk. “Braucot ar ģimeni ciemos, pēc ilgāka laika iegriezāmies “Meduslāča” veikalā, lai iegādātos ciemkukuli. Nopirku smalkmaizītes un mazās uzkodas ar sieru un gaļu. Kad savu cienastu likām galdā un pagaršojām, sapratu, ka tās ceptas aizvakar, taču vizuāli to nevarēja pateikt. Nokļuvu nepatīkamā situācijā un atvainojos par vecu cienastu. Manuprāt, pret pircēju jāizturas godīgi, vēl jo vairāk tāpēc, ka piedāvājums ir pietiekami plašs, no kā izvēlēties. Kāpēc viens tirgotājs spēj atzīt, ka prece nav svaiga, līdz ar to pircējam pašam ir tiesības izvēlēties — maksāt mazāk par vakardienas smalkmaizītēm vai pirkt dārgāk vēl siltas. Varbūt smalkmaizītes ir sīkums, taču man liekas svarīga attieksme pret pircēju — esmu gatava maksāt, taču par kvalitatīvu preci. Ja vēlēšos pirkt vecu, tad tā būs mana izvēle un atbildība, nevis pārdevējas.”