Ātra un laipna apkalpošana
Pirmdienas rītā (15. septembrī), lai pateiktu paldies veikala “Viss lauksaimniekam“ kolektīvam un pastāstītu “epopeju” par sūkņa pirkšanu, redakcijā vērsās Kokneses novada iedzīvotājs Staņislavs Korsaks.
— Man pie mājas ir dīķis. Dažādu iemeslu dēļ radās nepieciešamība no tā izsūknēt ūdeni. Pirms vairāk kā divām nedēļām vērsos Aizkraukles veikalā “Tehnomix”. Tāda sūkņa, kāds man vajadzīgs, nebija, solīja, ka būs pēc divām dienām. Aizbraucu — no sūkņa ne vēsts. Pēc tam solīja — tiklīdz sūknis būs, man piezvanīs un atvedīs, taču es teicu, ka pats pēc tā atbraukšu. Tā kā pagājušas jau vairāk kā divas nedēļas un neviens nav zvanījis, šorīt (15. septembrī) sazinājos ar veikalu “Viss lauksaimniekam”. Tur mani laipni uzklausīja veikala darbiniece. Viņa pastāstīja, ka veikals vēl esot slēgts, bet, tiklīdz to atvērs, man piezvanīs pārdevējs. Pēc neilga laika man zvanīja pārdevējs Aivars un sniedza plašu konsultāciju par sūkņiem, kā arī teica, ka man vajadzīgais pašlaik ir veikalā un varu pēc tā braukt. Nu sūknis man ir mašīnā, un esmu patiešām priecīgs par laipno un ātro apkalpošanu, — saka Staņislava kungs. Viņš novēl veikalam daudz klientu un kolektīvam nezaudēt laipno attieksmi pret pircējiem.
Kategorijas
- Reklāmraksti
- Afiša
- Balles
- Izstādes
- Koncerti
- Teātris
- Citi pasākumi
- Sporta pasākumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Veselība
- Vaļasprieks
- Lietotāju raksti
- Latvijā un pasaulē
- Dzīve laukos
- Izglītība
- Operatīvie dienesti
- Novadu ziņas
- Aizkraukles novadā
- Jaunjelgavas novadā
- Kokneses novadā
- Neretas novada
- Pļaviņu novada
- Skrīveru novadā
- Vecumnieku novadā
- Viesītes novadā
- Sports
- Viedokļi/Komentāri
- Statiskas lapas
- Pazudis/atrasts
- Abonēšana
- "Staburaga" projektu raksti
- Kultūra